fbpx

כבר ויתרתם על קניית דירה? יש מי שיכול לעזור לכם

תחום ההשקעות הוא תחום רב אפשרויות, מרגש, מסעיר ואפילו מרתק. אין כמו ההרגשה של לשבת על כורסה בבית עם כוס משקה ביד ולדעת שבכל הרגע הכסף שלכם עובד בשבילכם ומייצר בכוחות עצמו עוד ממנו. לכן, במידה וגם אתם מתלבטים האם להשקיע, הכתבה הבאה נועדה במיוחד עבורכם.

 

תחום ההשקעות

מבחר האפשרויות המגוון בתחום מאפשר לכל המעוניין להתאים באופן אישי ומדויק כל פרט על מנת להוביל לתוצאה הטובה ביותר עבורו. כמו בכל תחום, כמובן, ובאופן מיוחד בתחום הפיננסי, לכל בחירה ישנה משמעות. לכן, נדרשת הבנה במגוון תחומים ואפיקים שונים כדי לייצר את ההשקעה המשתלמת ביותר, אשר מתאימה גם למטרות ההשקעה וגם לסכום הרצוי. אנחנו בחברת מני גרופ – שיווק, יזמות, פיננסים נמצאים על מנת לסייע לכם בהחלטות לכל אורך הדרך.

 

חברת מני גרופ

מני גרופ היא חברת הבית לכל תחומי הנדל"ן הפיננסי בתחום הנדל"ן – בין אם יזמות, מימון ושיווק. כל התחומים מקבלים את המענה המקצועי ביותר. אנשי המקצוע שלנו בתחום השיווק מייצרים חיבורים בין אלה אשר מעוניינים לרכוש נכסים לבין מי שמחפשים משקיע או מימון לפרויקטים נדל"ניים. בתחום הפיננסי, יכולים הקשרים שלנו בתחום להשיג עבור הלקוחות שלנו הצעות מימון משתלמות, בין אם מדובר במימון בנקאי, בלון, משכנתא שנייה, משכנתא הפוכה או אף מימון חוץ בנקאי.

 

מקורות המימון של מני גרופ

  1. משכנתא רגילה

לצד המוצרים הפיננסיים והכלים המוצעים ללקוחות חברת מני גרופ, יש לציין שקיים בישראל שוק משכנתאות רחב שאת מרכיביו הבסיסיים והעיקריים חשוב להכיר. בחברה שלנו הלקוחות בהחלט נהנים מייעוץ מקצועי מצד הצוות שלנו על מנת שתוכלו להינות ממשכנתא כדאית ונוחה.

 

  1. משכנתא הפוכה

בחברת מני גרופ מתאפשר גם לבני 55 ומעלה להינות ממשכנתא הפוכה, אשר מאפשרת אחוזי מימון גבוהים בהתאם למגמת העלייה של הגיל כמו גם השבת הקרן והריבית רק לאחר פטירת הלווה באמצעות מימוש הנכס או על ידי היורשים.

 

  1. מציאת מקורות מימון

לא פעם עולה הצורך בצמתים משמעותיים בחחינו במציאת מקורות מימון נוספים, במקביל להלוואה נוחה. צוות המומחים המקצועי של חברת מני גרופ כולל כלכלנים אשר ביכולתם לסייע ללקוחות באיתור מקורות המימון ומימוש ההלוואות הללו.

 

  1. הלוואת בלון

לקוחות מני גרופ נהנים מהלוואות בלון, אשר מיועדות לטווח הקצר ובמסגרתן מתאפשר להשיב את סכום ההלוואה רק בתום התקופה שהוגדרה מראש. במידה ואתם מעוניינים הלוואה עבור עסקת נדל"ן, אתם מוזמנים בחום ליצור קשר עימנו עוד היום.

 

לסיכום

בחברת מני גרופ מרוכזים מיטב אנשי המקצוע. הצוות המיומן שלנו מספק ללקוחותינו ליווי אישי לכל אורך תהליך ההשקעה, החל משלב גיוס הכספים במידה ואתם מגיעים להשקעה ללא הון עצמי נזיל, ועד לבחירת ההשקעה אשר תהיה הנכונה ביותר בהתאם למצבכם הנקודתי. זאת מכיוון שמטרתנו הראשית היא להעניק ללקוחותינו את השקט הנפשי שמגיע להם.

בית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.