fbpx

כבר בדקתם אם מגיע גם לכם החזר מס?

בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב, החזרי מס הם לא עניין נדיר כל כך. הסיבה שמעולם לא קיבלתם אותם נוגעת לכך שהמדינה לא טורחת לבצע את התיקונים הללו בכוחות עצמה, ואתם אלו שצריכים לבדוק האם מגיע לכם החזר מס או לא. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר דברים שצריכים לגרום לכם לבדוק האם מגיעים לכם החזרי מס או לא.

 

החזרי מס

החזרי מס הם כספים שאותם המדינה מעבירה לכם חזרה לאחר שנגבו מכם מיסים בצורה לא נכונה. גבייה לא נכונה יכולה להיות גבייה של אחוז מס גבוה יותר ממה שבאמת צריך לקחת מכם, אי החזרה של כסף למרות שהוא מגיע לכם על פי חוק וכיו"ב.

בכל המקרים הללו המדינה חייבת להחזיר לכם את הכסף, והיא כמובן עושה זאת בתנאי שדרשתם את הכסף שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לעשות כדי להבין האם מגיע לכם החזרי מס.

 

  1. מעבר על תלוש המשכורת

הדבר הראשון שאותו אתם צריכים לעשות הוא לעבור בצורה מפורטת על תלוש המשכורת שלכם. למרות שכולנו נוהגים להעיף מבט רק על השורה התחתונה, חשוב לדעת שתלוש המשכורת מכיל מידע רב שחיוני לנו. בדקו שדמי הביטוח הלאומי שנגבים מכם הם אלו שצריכים להיגבות, וכמובן שתשלום המס שאותו אתם משלמים הוא מה שמדרגת המס שלכם דורשת.

 

  1. בדיקת זכאות להטבות

המדינה מעניקה לא מעט הטבות מס לזכאים מכל מיני סיבות. ההטבות הללו יכולות להיות בגין שירות מילואים, מגורים ביישובי ספר, הורים לילידם ועוד. אזרחים רבים כלל לא מודעים להטבות המס הללו ופשוט מפסידים אותן כי המדינה לא טורחת לעדכן אתכם לגבי הזכאות שלכם. היכנסו לאתר של רשות המיסים ובדקו את המידע לגבי הזכאות שלכם להטבות מס שונות.

 

  1. מצב רפואי

מצב רפואי חריג יכול גם הוא לזכות אתכם בהחזרי מס לא מבוטלים. לא משנה האם מדובר על מחלה, תאונה או כל סיבה אחרת שבגינה המצב הבריאותי שלכם אינו כתמול שלשום, ייתכן מאוד שמגיעים לכם החזרי מס. את ההחזרים אתם תקבלו או מרשויות המס או מביטוח לאומי, אבל בכל מקרה כדאי לדעת שמדובר על סכומים לא מבוטלים.

 

התייעצו עם יועץ מס

אין ספק שחוקי המיסוי הם חוקים מורכבים מאוד, ולא כל אחד מרגיש בנוח להתמודד עמם. דווקא בגלל זה חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום כדי לקבל סקירה מפורטת יותר והבנה האם יכול להיות שמגיעים לכם החזרי מס שאתם לא מודעים אליהם. חשוב שתבינו שייתכן שמדובר על סכומים גבוהים שלא תהיה לכם שום דרך לקבל אם לא תדרשו אותם.

 

לסיכום

החזרי מס מגיעים לכם מכל מיני סיבות, אולם כל עוד לא תדרשו אותם המדינה לא תעביר לכם אותם מרצונה הטוב. מומלץ כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע.

דולרים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.