fbpx

החזר מס און ליין, האם זה אפשרי?

יותר ויותר שכירים ועצמאים נוהרים בהמוניהם לרשות המיסים במטרה לבצע תיאום מס ולצפות להחזר מס שיוכל לסייע להם לסגור את המינוס או ליהנות מכמה אלפי שקלים נזילים. כידוע בכל חודש אנו משלמים מס הכנסה, ואיך שאומרים משלמים 'כמו שעון', אולם ישנם טעויות שונות בדיווחים שיכולות להיגרם עקב אי עדכון פרטים אישיים או טעויות מערכת כאלה ואחרות. כידוע, כל טעות או אי עדכון יכולים לגרום להפרשים הגוררים תשלומי מס גבוהים שניתן לקבל בגינם החזר כספי, החזר מס און ליין הוא פתרון מעולה לבעיה.

אז למי מגיע החזר מס?

החזר מס הכנסה לשכירים - בדיקה קלה ונוחה >>>

בדוק כמה כסף מגיע לך ממס הכנסה. מלא את שמך המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלך וקבל תשובה מהירה על גובה ההחזר.

בדוק זכאות להחזר מס עכשיו >>

כל אדם ששילם מס הכנסה במהלך השנה יכול לבדוק זכאות. כיום ניתן למצוא החזר מס און ליין, וכך לדעת אם ישנו החזר או לא. חשוב לדעת כי סכום המס המצטבר נבדק בסוף שנת המס, ולכן רק אז נוכל לבחון האם קיים הפרש מס בין מה ששולם בפועל לבין מה שהיה צריך לשלם. במידה וקיים חוסר התאמה ניתן לקבל החזר מס.

המקרים הנפוצים לקבלת החזר מס

  • במידה וישנו אדם שעבד עבודה חלקית במהלך השנה, או החליף מקום עבודה במהלך השנה ללא ביצוע תיאום מס.
  • אדם שעבד בחו"ל בנוסף לעבודתו בישראל.
  • שינוי בסטטוס האישי כמו לידת ילד, נישואין, גירושין וכו'.
  • במקרה של בעיות רפואיות של העובד או אצל בני משפחתו.
  • עולים חדשים או חיילים משוחררים.
  • אדם שביצע הפקדה לקרן פנסיה, קופת גמל, בטוח חיים וכו'.
  • במקרה של תרומות מעל 180 ₪.
החזר מס און ליין, האם זה אפשרי?
החזר מס און ליין, האם זה אפשרי?

כיצד ניתן לבצע החזר מס און ליין?

רשות המיסים מעודדת אנשים להגיע ולבצע החזר מס, ולכן ישנו מידע רב ברשת המסייע באיסוף המסמכים הרלוונטיים. כמו כן, ניתן לבצע החזר מס גם דרך חברות פרטיות המציעות את שירות זה וגובות עמלה בגין השירות שנע סביב 10-20%. לצורך קבלת ההחזר באופן עצמאי, יש צורך לאסוף את כל המסמכים הרלוונטיים לביצוע תיאום מס כגון טפסי 106, קצבת הבטלה, אישור קבלת דמי לידה, מסמכי של הביטוח הלאומי, מסמכים המעידים על שינוי סטטוס, אישור הפקדות לקרנות וקופות גמל, תלושי שכר, אישורים לגבי מקום מגורים ומסמכים נוספים על פי הצורך. מלבד זאת, יש צורך לבצע את החישוב הראשוני לתיאום המס דרך מחשבון ייעודי אותו ניתן למצוא באתר של רשות המיסים או מחשבונים נוספים המוצעים ברשת האינטרנט.

האם ניתן לקבל החזר מס רטרו וכמה זמן לוקח התהליך?

ההתיישנות ומגבלת הזמן על הגשת בקשת ההחזר היא עד 6 שנים, כלומר תוכלו לבקש החזר מס 6 שנים לאחור ולקבל החזר על שנים אלה, במידה וישנו הפרש. את ההחזר מקבלים לרוב בן 30 ימים לבין 4 חודשים, כאשר זמני קבלת ההחזר משתנים מעיר לעיר. כמו כן, לעיתים ההחזר יכול להתעכב בשל חוסר בטפסים או בהגשת דוחות שגויים.

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.