fbpx

האם צריך לשלם מס על הכנסה מהשכרת נכס?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנכתבות מידי יום בפורומים שעוסקים בהשכרה של נכסים נוגעת לתשלום מס על הכנסה מההשכרה של הנכס המדובר. נדמה כי רבים מנסים להגיע אל התשובה המתבקשת, אבל לא כולם יודעים איך לקבל אותה. כדי להקל על מי מכם שמעוניינים בעניין זה, יצאנו לבדוק האם צריך לשלם מס ואם כן – כמה? הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות להם ציפיתם.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שיודעים דבר או שניים על השכרת נכסים ותשלומי המיסים השונים שנלווים להליך. מדובר בעצם במי שמשכירים נכסים שונים, למשל:

  • משרד
  • חנות
  • מחסן ועוד

הגענו אליהם באמצעות פרסום שהוצאנו בעיתון שעוסק בתחום הנדל"ן וביקשנו לקבל פניות מיודעי דבר. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 20 גורמים שליוו אותנו בהליך והסבירו לנו אודותיו. כך שהסתבר לנו בסוף האם צריך לשלם מס על הכנסה מהשכרה של נכס. זו ההזדמנות להודות לגורמים אלו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות חשובה בנושא.

 

האם צריך לשלם מס על הכנסה מהשכרה של נכס?

מסתבר שהתשובה לשאלה זו אינה מורכבת כפי שחשבנו. שכן, יש צורך לשלם מס על הכנסה מהשכרה של נכס. ראוי לציין כי אין זה משנה אם מדובר בנכס שקניתם לאחר גלישה אל אתר מניבים או בדרך אחרת. הדבר נובע מהעובדה כי מתקבלות הכנסות בגין ההשכרה של הנכס המסחרי. יש בעצם שיעורי מס בדרגות שונות והדרגה הנמוכה ביותר מתחילה משיעור מס של כ – 31%.

 

האם אפשר להכיר בהוצאות בניכוי בגין הכנסה מחנות או נכס מסחרי?

סביר להניח ששאלתם את עצמכם לא פעם אם אפשר להכיר בהוצאות בגין הכנסה ממשרדים שאתם משכירים. דעו שאם יש לכם למשל משרדים להשכרה בפתח תקווה, לפי סעיף 17, אפשר לנכות את ההוצאות שמשמשות לייצור של הכנסת השכירות.

 

מה עושים אםהמדריך היחיד שתצטרכו בנושאלא יודעים איך לבצע את ההליך?

אם מצאתם את עצמכם מסתבכים בבירור או בתשלום של המס המדובר, דעו שיש אנשי מקצוע שישמחו לעמוד לצדכם ולסייע לאורך ההליך. מדובר ביועצי מס שהוסכמו לדבר והם מכירים את החוקים והסעיפים באופן מעמיק. כדי שתוכלו להגיע אל יועץ מוסמך ומומלץ, עליכם לערוך חיפוש מקיף תוך שיח עם מכרים וחברים או באמצעות קריאת חוות דעת דרך אחת הפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים שעוסקים בנושא מיסים

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הדברים שעליכם לדעת בנוגע לתשלום מס על הכנסה מהשכרה של נכס. כעת, כשיש בידכם את כל המידע הדרוש, אתם יכולים פשוט לבצע את התשלום בקלות ובנוחות בידיעה שאתם פועלים בהתאם לחוק הקיים בנושא.

שטרות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.