fbpx

דמי תיווך בקניית נכס – מי מהצדדים צריך לשלם?

עומדים לקנות נכס נדל"ני? עסקה גדולה וללא ספק אחת המשמעותיות בחיים שלכם! רוב הרוכשים נכסי נדל"ן בישראל נעזרים במתווכי נדל"ן מקצועיים שגם גובים דמי תיווך. מי מהצדדים צריך לשלם למתווך? האם אתם הקונים או שאולי דווקא המוכרים?

 

תיווך נדל"ן – למה זה חשוב?

תיווך נדל"ן הוא שירות שעניינו חיבור בין מוכר נכס נדל"ני לבין קונה. בקניית נכס, כשאתם מעוניינים למצוא דירה או כל מוצר נדל"ני, פונים למתווך נדל"ן כדי שיאתר עבורכם נכס המתאים לכם.

בכל אזור בארץ מוצע מספר רב של נכסי נדל"ן למכירה. אנשים מוכרים דירות כדי לקנות אחרות, פרויקטים חדשים נבנים בכל מקום – הצצה קצרה ביד 2 וכדומה תלמד אתכם עד כמה השוק מוצף וסבוך. בדיוק לכך נועד תיווך נדל"ן: המתווך יודע על דירות ונכסי נדל"ן שונים באזור שמעניין אתכם. הוא שומע מכם על התנאים החשובים לכם, על יכולת התשלום ועל הקריטריונים לבחירת דירה עבורכם, ומציע לכם דירות מתאימות.

 

מתווך טוב: לזהות הזדמנויות

רבים מאתנו מחפשים דירות לא רק על מנת לגור בהן, אלא גם כדי להשקיע ובבוא היום למכור ולעשות אקזיט. מעבר לכך גם כשקונים דירה למגורים אנו מעוניינים שהיא תהיה טובה ומשתלמת כלכלית. אז כדי שזה יקרה ונצא ברווח (וכשמדובר בנדל"ן רווח יכול להיות גדול מאוד!) צריך מתווך נדל"ן טוב.

מתווך טוב הוא כזה שיודע לזהות הזדמנויות: דירה שנמכרת בחטף במחיר נמוך במיוחד כי המוכר לחוץ לעשות עסקה וצריך את הכסף מהר; פרויקט מבטיח באזור שהנדל"ן בו ממריא וכעת מתחיל למכור והמחירים נמוכים להפליא; בקיצור, הזדמנויות.

עם תיווך טוב אתם מוצאים לא רק דירה נאה – אלא גם הזדמנות לרווח נאה…

 

דמי תיווך – מי משלם?

על השירות של תיווך נדל"ן אתם תצטרכו כמובן לשלם – בל נשכח שזו השקעה שיכולה להחזיר את עצמה במאות אלפי ש"ח…  כשפונים לתיווך איכותי כמו של המקצוענים בנדל"ן שווי הנכס עשוי לעלות בעשרות אחוזים בתוך שנה!

עם זאת חשוב שתדעו ששני הצדדים שותפים לתשלום, וכך, אחוז הרווח של מתווך הנדל"ן מתחלק בין שניכם – הקונים והמוכרים.

 

כמה מקובל לקחת על תיווך נדל"ן?

כ-4% ממחיר העסקה +מע"מ, וסך הכל, הם מתחלקים שווה בשווה לכל צד כך שאתם משלמים רק 2% ממחיר העסקה.

דוגמא – קניתם דירה ב-2 מיליון ש"ח – דמי תיווך הם 40,000 ש"ח.

בקניית נכס משלמים שני הצדדים על תיווך נדל"ן כאשר מדובר בעסקה שבה גם הקונה וגם המוכר יכולים למצוא את עצמם ברווחים משמעותיים. תיווך איכותי יכול להבטיח תשואה מדהימה

בית ומטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.