fbpx

4 מערכות תשלומים מומלצות

בעבר כאשר רצו לבצע תשלומים, השתמשו במזומן או צ'קים. למרות ששיטות מיושנות אלו קיימות גם כיום, מרבית הארגונים משתמשים במערכות תשלומים מקוונות. באמצעות מערכות אלו, ניתן להציע ללקוחות דרכים מאובטחות לשלם באמצעות כרטיס האשראי או הארנק הדיגיטלי. כך, למעשה, ניתן לפתוח אפשרויות תשלום שימושיות ויעילות ולהרחיב את השוק למקומות רבים, ביניהם מדינות שונות ומגוונות. אז בואו לשמוע אל מערכות התשלומים המומלצות שיסייעו לחברה שלכם לצמוח.

 

מה זה בעצם מערכות תשלומים

מערכות התשלומים תופסות בשני העשורים האחרונים חלק משמעותי בחיינו. השאלה המתבקשת היא מהם הם בעצם אותן מערכות. בשנת 2008 אף חוקק חוק מערכות תשלומים, אשר מבצע רגולציה של התחום. במסגרת החוק הוגדרו מערכות תשלומים כ-"מערכת כללים, מכשירים או נהלים להעברה ולביצוע של הוראות תשלום בין משתתפיה, הכוללת את המשתתפים בה ואת מפעילה".

אז אחרי שהבנו במה מדובר, נמנה את 4 מערכות התשלומים המומלצות:

 

1. מערכת Stripe

מערכת שהושקה בשנת 2011. נכון להיום, לטענת החברה, 90% מרוכשים באופן מקוון בארצות הברית רכשו מוצרים מעסקים המשתמשים בשירות של Stripe. לדעתנו זו אחת החברות המומלצות מכיוון שהיא מציעה פתרונות תשלום "tailor made" – כלומר, כאלו המותאמים בהתאמה אישית. כל זאת, בתעריפים נמוכים מאד. כמו כן, למערכת Stripe אין עמלת שער חודשית, נקודה משמעותית מאד כאשר מדברים על רכישות גלובליות.

 

2. מערכת תשלומים PayPal

אחת ממערכות התשלומים המוכרות בעולם. כולנו מכירים אותה ויודעים כמה היא רלוונטית וטובה. היא מקבלת המון סוגי אשראי וניתן לרכוש באמצעותה באינטרנט בבטחה. היא משתלבת עם פלטפורמות מסחר רבות כגון Shopify, BigCommerce ועוד ענקיות מוכרות.

 

3. Bit

אחת המערכות המוכרות בישראל היא bit – אפליקציה קלה ונוחה להעברת כספים לאנשים אשר גם להם יש את האפליקציה. למעט העברה לבודדים ניתן להעביר כסף כקבוצה, פונקציה נוחה ומשמעותית לכל מי שרוצה לאסוף כסף בצורה יעילה (אהמ אמא של תמר מגן לאה). יתרה מכך, השירות מתרחב וניתן הרבה פעמים לשלם אף באתרי קניות עם bit).

 

4. Square

פלטפורמה שנוצרה עוד בשנת 2009 על ידי אדם שכולנו מכירים – ג'ק דורסי (המייסד של טוויטר). המערכת סייע לקמעוניים לקבל פתרון לתשלום מקוון על ידי הסלולר ולא בהכרח בקופה באמצעים המיושנים כגון אשראי או מזומן. היתרון שניתן להוריד תוסף שקורא כרטיסי אשראי ללא תשלום, כך שעסקים עשויים להיתרם מהשירות באופן משמעותי.

 

לסיכום

ניתן לראות שמערכות התשלומים שינו את השוק ויש בהן צורך לכל עסק. לכן, אנחנו ממליצים לבחון את אתר SBITSOFT – בכתובת: https://sbitsoft.co.il, אשר נותנת שירותים רבים, ביניהם פיתוח מערכות אשר משלבות מערכות תשלומים (בין אם אלו שצוינו לעיל ועוד רבות וטובות כמו Z-Credit, Icount ועוד). בנוסף, היא מאפשרת לשלב את המערכת הבנקאית "הוראת קבע – מסב" ואף שילוב של שערי מטבע וירטואליים. כך, ניתן להשקיע באינטגרציה שתעלה את המערכות שלכם לשלב הבא.

כסף ומחשב

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.