fbpx

שילמת מס שבח? כנראה שמגיע לך החזר

מי אוהב להיות פראייר ולשלם מיסים המטפסים לעשרות עד מאות אלפי שקלים, למרות שבפועל  הוא אינו חייב לשלמם? תכלס, הנתונים מצביעים על כך, שישנם רבים, אשר שילמו בעבר מס שבח, למרות שהיו יכולים לקבל ממנו פטור. האם תשלום מס השבח הוא הפיך? בוודאי, ישנם אופציות, המאפשרות החזר מלא או חלקי של מס השבח, היישר לכיסו של מבצע עסקת הנדל"ן.

 

החזר מס שבח

גם כאשר שולם כבר מס השבח, למרבה הנס המצב הפיך, ומאפשר את אופציית ההצלה, של החזר מס שבח. כיצד עושים זאת? נותנים למומחים לעשות את העבודה בשבילכם, ולדאוג להחזרת מס השבח. אחת החברות המומחיות בתחום, היא חברת Nadlan Tax, אשר מעמידה צוות מומחים מן השורה הראשונה, שכל תפקידם הוא להפעיל את כל האמצעים, על מנת לדאוג עבורכם להחזר מס השבח, היישר אל חשבון הבנק.

 

בדיקת זכאות

איך תדעו עם החזר מס השבח רלוונטי עבורכם? אל דאגה, חברת Nadlan Tax מאפשרת לכם לבדוק את העניין לעומק, בצורה עצמאית ובעזרת כלים מקצועיים שהיא מעמידה לרשותכם. על מנת לחסוך עבורכם בעלויות ולמנוע תשלום מיותר, הבדיקה של החזר מס השבח או מס הרכישה, היא בחינם וללא עלות כלל.

 

למה בכלל לבדוק את האופציה של החזר מס שבח?

הנתונים מצביעים על כך, שישנם יותר ממיליארד ₪  ששוכנים באתר רשות המיסים, אשר היו יכולים להיות מוחזרים לציבור ביושר, אם הוא רק היה עושה את הצעדים הדרושים לשם כך. ולכן, הבדיקה של אופציונליות החזר מס השבח, יכולה להביא פעמים רבות לתוצאה, שמבצע עסקת הנדל"ן, זכאי להחזר מס השבח, אך הוא כלל לא ידע על כך. ולא רק זה, לולא היה בודק את זכאותו, ייתכן כי לעולם לא היה יודע על זכאותו, ולא מקבל בחזרה את הכספים שמגיעים לו ביושר.

 

האלמנטים שנכללים בבדיקת החזר מה השבח

האלמנטים שמרכיבים את החזר המס, הם מגוונים בעליל. קבלו את המרכיבים העיקריים, שייבדקו עבור החזר מס השבח: זמן ותזמון התשלום, סיבות ורקע לפטור בעת המכירה, סוג הנכס שנמכר, ווידוא תקופת תשלום מס השבח מול הפטורים השונים שהיו באותה התקופה , בדיקת אופן שייכות הנכס, בדיקת אופן חישוב רווח עסקת הנדל"ן, שקלול נתוני מצב אישי ומשפחתי של מבצע העסקה, ועוד.

 

החזר מס רטרואקטיבי

עד מתי ניתן להגיש את הבקשה להחזר מס שכבר שולם? התשובה נעה בין 60 יום ועד לארבע שנים, כאשר, ככל שהבקשה תיעשה מוקדם יותר, יעלו הסיכויים לקבלת החזר המס. בכל אופן, חשוב לשמור כל מסמך הקשור בביצוע עסקת הנדל"ן על מנת שישמש במקרה הצורך, עבור החזר מס שבח.

 

לסיכום:

גם אם שילמתם מס שבח, ייתכן שאתם זכאים להחזר מלא או חלקי שלו. וזה הזמן לבדוק זאת לעומק, ואולי גם להרוויח סכומים משמעותיים מבלי שתכננתם.

מטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.