fbpx

מה הוא ביטוח בניין משותף?

לאחרונה יותר ויותר אנשים חרדים לתקינות מבנה הבניין בו הם חיים. קיימים מבנים רבים הנמצאים בקבוצת המבנים המסוכנים בישראל וקיים חשש ליציבות הבניין. ביטוח בניין משותף מבטח את דרי הבניין מפני בלאי של הבניין ומפני נזקים שעלולים להיגרם להם או לאחרים על ידי הבניין המשותף. ביטוח בניין משותף יכסה עלויות תיקוני נזקים שנגרמו בבניין המשותף בשל שריפות או כל אסון מבוטח אחר. כאן ריכזנו עבורכם מידע על ביטוח בניין משותף. מוזמנים להכיר את הנושא.

 

מי אמור לרכוש ביטוח בניין משותף?

הרצון לרכישה יכול להיות של כל דייר. אך כדי לרכוש את הביטוח יש צורך בנציג הבניין. לרוב וועד הבית של הבניין המשותף ירכשו את הביטוח המשותף. לא כל חברת ביטוח מוכרת ביטוח בניין משותף. מדובר בביטוח מורכב יותר וברכישתו חשוב לפנות דווקא למישהו אמין. אתר ביטוח בניין משותף הוא אתר בו תוכלו ליצור קשר עם צוות מימון שיתאים עבור הבניין המשותף שלכם את הביטוח המתאים.

 

מה ביטוח בניין משותף כולל?

כאמור, ביטוח זה מכסה עלויות נזקים שנגרמו לבניין המשותף או להפך, אסונות שנגרמו בעקבות המבנה המשותף. זה יכול להיות שריפה בבניין שדורשת שיפוץ נרחב בבניין כדי לשקמו. וזה יכול להיות ילד שהחליק במדרגות הבניין ושבר את רגלו. כל מקרה כזה הוא רק דוגמא למקרה ביטוחי שעלול להתרחש ולגבות מדיירי הבניין המשותף כסף רב עבור שיפוצים או פיצויים.

כאשר יש ביטוח על הבניין המשותף, הכל נראה אחרת. דיירי הבניין מקבלים את כיסוי העלויות מהחברה המבטחת וכך הם יכולים להמשיך בשגרת חייהם מבלי להיכנס לבור כלכלי.

ביטוח בניין משותף כולל גם ביטוח המבנה עצמו. כידוע, לאחר התמוטטות בניין משותף בחולון, ישראלים רבים נכנסו לפאניקה. הבניין שלהם רעוע והם מפחדים לאבד את ביתם. ביטוח בניין משותף מבטח גם מפני מקרים כאלו. במקרה בו בניין לא ראוי למקורים בשל הבלאי שלו, חברת הביטוח תממן בנייה שלו מחדש כך שהדיירים לא יפסידו את ביתם.

 

למה לרכוש ביטוח בניין משותף?

הסיבה לרכישת ביטוח זה מתחילה ברצון לצמצם סיכונים. הרי יש מקרים שיכולים להתרחש בכל מקום, במשפחות הכי טובות… מקרים כאלו עלולים לגבות מאיתנו מחיר כבד מכפי יכולתינו. בדיוק לכן רוכשים ביטוח בניין משותף שנותן מענה למקרים כאלו וכך דייר לא ימצא את עצמו צריך להשלים את חלקו בתיקון פיצוץ צנרת מים בבניין או בפיצוי למנקה שהחליקה בחדר המדרגות…

חשוב לדעת כי הרחבות נוספות לביטוח זה. בעת רכישת הביטוח חשוב שתבדקו מהם צרכי הבניין שלכם. כך תמפו את הצרכים ותבנו פרופיל ביטוחי בו אתם מעוניינים. חברות הביטוח השונות יסייעו לכם להכיר את סוגי ההרחבות השונות. ואתם, על פי שיקול דעתכם, תבחרו את הביטוח המתאים לכם ביותר. בהצלחה.

בית מבוטח

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.