fbpx

 3 תוכניות חיסכון שכדאי שתכירו

אנשים רבים אוהבים לשמור את הכסף שלהם במקום בטוח כדי שהוא יוכל להישמר להם לעת הצורך. פעמים רבות אנו לא נרצה שהוא סתם "ישב" לו בעובר ושב בבנק משום שהוא יכול להיעלם במהירות בלי שנשים לב לכך. לכן, פעמים רבות אנשים שמים את הכסף שלהם בתוכניות חיסכון כאלה ואחרות כדי לוודא שהכסף שלהם שמור במקום שהוא לא יכול פתאום להיבלע בחוב, להיעלם על ידי ההוצאות החודשיות ועוד.

 

סוגי תוכניות חיסכון

כיום, ניתן להשתמש בכסף שלנו בהרבה מאד דרכים כדי להבטיח את שמירתו ואת צמיחתו. כמובן, כאשר אנו בוחרים להשקיע את הכסף שלנו במקום מסויים אנו גם לוקחים את הסיכון שהוא יכול לרדת בערכו. כל סוג של תוכנית חיסכון מתאימה לסוג אחר של אנשים. להלן כמה סוגי תוכניות חיסכון שונות:

 

קופת גמל להשקעה:

אופציה זאת נפתחה בשנת 2016, קופת גמל להשקעה היא קופת גמל נזילה, זה אומר שניתן לפתוח אותה תמיד ובכל שלב. קופת גמל להשקעה מתאימה לכל אותם אנשים שמעוניינים לחסוך את הכסף שלהם. אם זה כסכום גדול או אם זה סכומים קטנים. קופת גמל להשקעה מתאימה למשפחות עם ילדים משום שפעמים רבות אותם אנשים ירצו לפתוח לכל ילד קופת גמל משל עצמו ובאופציה הזאת זה אפשרי.

 

פוליסת חיסכון:

כאן מדובר על פוליסת חיסכון שמתנהלת על ידי חברות הביטוח. פוליסת חיסכון זאת ניתן למשוך בכל זמן ולכן היא פוליסה מאד אטרקטיבית. ניתן למשוך את הכסף במלואו או בחלקו. סוג הפוליסה הזאת צברה פופולריות רבה בכל התחום של חסכונות לילדים משום שניתן לחסוך בפוליסה הזאת גם סכומים קטנים.

 

ניהול תיקי השקעות:

ניהול תיקי השקעות מתאימה יותר לאנשים שמחפשים מקום להשקיע בו את הכסף שלהם לטווח בינוני-ארוך. מסגרת החיסכון הזאת מנוהלת על ידי בית ההשקעות שנהל בשבילכם את תיק ההשקעות דרך חשבון הבנק שלכם. מהלך ההשקעה מתנהל כך, מנהל תיקי השקעות שמבין בתחום משקיע בשבילכם את הכסף שלכם. אתם יכולים לקבוע איזה רמת סיכון אתם מעוניינים לבצע ואתם גם יכולים להיות מעורבים מלאים בסוג ההשקעות שאליו ילך הכסף שלכם ובביצוע האסטרטגיה.

 

לסיכום:

במידה ואתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם במקום מסויים ולא לתת לו סתם "לשבת" בחשבון הבנק שלכם יש לכם מספר רב של מקומות אופציונליים.

דולרים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.