fbpx

החזר מס רכישה על רכישת קרקע

אנשים רבים מעדיפים להשקיע את כספם האישי במשאבים טבעיים ולא בהכרח בנדלן ובעסקים שיכולים כל רגע ליפול או לעבור שינויים והרי שהשקעה בקרקע היא השקעה עם אפיק בטוח יותר עבור מרבית האנשים, והיתרון שלה הוא שאם יש לכם קרקע בבעלות וניתן לכם היתר בניה, אתם יכולים בקלות רבה לבנות על הקרקע את בית החלומות שלכם.

אך, חסרון אחד ישנו במעמד קניית הקרקעות והוא, מס רכישה על רכישת הקרקע שנחשב למס חובה בישראל ואותו משלמים כל האנשים שרוכשים קרקע בכל האזורים למעט אלו שניתנו להם מראש הקלות.

מה זה מס רכישת קרקעות?

החוק בישראל גורס כי כל מי שמתכנן לרכוש קרקע בישראל, צריך לשלם 6% מסך כל המחיר של הקרקע, ואם במקרה ניתן לקרקע אישור להיתר בניה, הרי שאתם תהיו זכאים להחזר מס רכישה על רכישת קרקע. במקרים בהם אתם רוכשים קרקע מוקפאת או קרקע שאין עליה כל פעילות, אתם תוכלו להימנע מתשלום מס הרכישה הקבוע בחוק ואילו, שישנן קרקעות מופשרות שגם עליהן נכון להיום, אין שום פעילות או תהליכי בניה שעתידים להתחיל להבנות ובמקרה הזה אתם תצטרכו לשלם את מס הקרקעות רק שבהמשך אתם תוכלו להגיש בקשה להחזר מס רכישה על רכישת קרקע או מגרש.

מי זכאי להחזר מס על רכישת קרקע?

ישנן אוכלוסיות שהחוק הכריז עליהן כאוכלוסיות מוחלשות ולהן, תינתן אפשרות להחזר מס. בקבוצה הזאת נכללים נכי צהל שלהם לפחות 50% נכות, ניצולי שואה, בעלי תעודת עיוור או לקות ראיה, נפגעי פעולות איבה והורים לילדים עם 100% נכות. גם לעולים החדשים ולתושבים החוזרים יינתן החזר מס על רכישת קרקע בישראל מה שבהחלט יכול להעניק את ההזדמנות לרכישת הקרקעות בישראל עבור האוכלוסיות המוחלשות.

החזר מס הכנסה לשכירים - בדיקה קלה ונוחה >>>

בדוק כמה כסף מגיע לך ממס הכנסה. מלא את שמך המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלך וקבל תשובה מהירה על גובה ההחזר.

בדוק זכאות להחזר מס עכשיו >>

איך ניתן לחשב את סכום החזר המס של רכישת קרקע?

מלבד העובדה כי קיים מחשבון מיוחד לחישוב החזר המס בישראל, אתם יכולים גם לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בתחומי החזר המס לאזרחים ויכולה יחד איתכם לחשב את החזר המס המגיע לכם על פי חוק. חשוב מאוד לפני ביצוע חישוב המס, לא לצאת בהכרח מנקודת ההנחה כי מגיע לכם החזר מס – כדי שבהמשך אתם לא תתכננו על הכסף הנ"ל ובסופו של דבר רשות המיסים תחליט שלא להחזיר לכם את המס.

תחילה, חשוב להגיע לחברה אמינה ומקצועית שתוכל לעזור לכם עם חישוב המס באופן המדויק והנכון עבורכם ורק אז לראות אם יאשרו לכם את בקשת החזר המס או שלא.

מדוע כדאי שלא לבצע החזר מס באופן עצמאי?

מי שאיי פעם התעסק עם רשות המיסים בישראל יודע טוב מאוד כי הבירוקרטיה עם נציגי הרשות היא לא קלה בכלל. פעמים רבות אנשים נתקלים בכך שהם לא מקבלים את מלוא המידע הדרוש בכדי למלא את הטפסים הנדרשים ולצרף את כל המידע הדרוש עבור רשות המיסים, מה שגורם לתהליך להפוך לארוך יותר ומייגע יותר וזאת בדיוק הסיבה שלא מומלץ לגשת להחזר מס על רכישת קרקעות באופן עצמאי מול רשות המיסים אלא, כדאי לפנות לחברה אמינה ומקצועית שתעזור לכם לבצע את התהליך המיועד.

MONEY BACK – מחזירים לכם את כספי המיסים ישירות לחשבונכם!

אם רכשתם קרקע לאחרונה ואתם בטוחים שמגיע לכם החזר מס, אנחנו בחברת MONEY BACK, יותר מאשר נשמח להחזיר לכם את הכספים האבודים שלכם, ועם שנות ניסיון מרובות בתחום החזרי מס וצוות מוכשר ומקצועי שמסייע לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה להשיב את כספי המיסים האבודים, אנחנו יכולים להבטיח לכם תהליך מהיר ומקצועי שבמסגרתו אתם תתנו לנו להתמודד עם רשות המס וכל מה שיידרש מכם זה רק לארגן את כל המסמכים הדרושים.

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.