fbpx

הפלוס של MoneyBack

לוגו מאני בק -החזר מס
החזר מס ללקוח

מומחיות - מי אנחנו?

כשמדובר בכסף שלך – אל תיתן לחסרי ניסיון להפסיד בשבילך.
חברות רבות, מעסיקות סטודנטים צעירים סטז'רים, שימלאו עבורך את טופס 135, טעות קטנה מצידם, בשל חוסר מקצועיות והעדר ניסיון – יכולים לגרום לך להפסד של מאות ואלפי שקלים! בשבילך בדיוק נמצאים המומחים של moneyback מבית WinTax פיננסים, מייצגים מורשים במס הכנסה, רואי חשבון ויועצי מס הבקיאים בכל רזי חוקי המיסוי, ומתעדכנים ללא הרף בתקנות רשות המסים. הצוות שלנו בעלי ניסיון עשיר ביותר בהחזרי מס, ויוכלו להשיג עבורך את המקסימום שעוד תוכל לקבל ומדובר בהפרשים גדולים מאוד.

מספר רישיון – 311191100

אל תתפשר על הטוב ביותר – פנה רק למקצוענים!

חוקיות

קל מאוד להבטיח הבטחות בשמים, לא מעט רואי חשבון משופשפים יודעים לעגל פינות ולדווח לרשויות המס חצאי אמתויות, על מנת להשיג עבורך עוד מספר פרוטות ממס הכנסה.
זכור – כל שקל שחסכת אצלם, עוד תשלם עליו בריבית דריבית! ואז, הם כבר לא יהיו שם בשבילך. לא חבל? כמו כל אדם, מס הכנסה לא אוהב שמשקרים לו ומנסים לרמות אותו– ואת זה שאר החברות מנסות להסתיר ממך. עדיף להרוויח כמה פרוטות פחות, אבל להיות רגוע כי הנך בידיים טובות. בתיק שלך יטפלו מיטב המומחים ויעשו זאת ביושר לפי כל הכללים וחוקי מס ההכנסה בישראל.

אנו שומרי חוק – בשבילך.

מהירות

הם טוענים, ובצדק, שהביורוקרטיה קשה, הפרטים מרובים, מילוי הטופס מורכב ומסובך, ובכדי למלאות עבורך טופס 135 זה לוקח זמן רב. אבל מה שנכון לגביהם – לא נכון לגבינו. מערכת ממוחשבת, שמזהה במהירות ובדיוק רב את כל הטפסים הנצרכים לתיק הספציפי שלך, בשילוב סוללה של רואי חשבון ויועצי מס זריזים ומנוסים שמתעסקים בעיקר בהחזרי מס, תמיד ידעו לעשות עבורך את המיטב בזמן המהיר ביותר וביעילות מירבית. החזר מס באינטרנט בזמן הנוח לך, הגש בקשה בקליק היום ותוך זמן קצר הכסף יחזור אליך

אז למה להמתין למחר – אם אפשר היום?

החזר מס הכנסה לשכירים - בדיקה קלה ונוחה >>>
דקות
שניות

בדוק כמה כסף מגיע לך ממס הכנסה. מלא את שמך המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלך וקבל תשובה מהירה על גובה ההחזר.

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.