fbpx

למה חשוב לעשות תיווך וייעוץ נדל"ן לפני בחירת משרד

בבחירת משרד נכנסים שיקולים רבים. לא כל מקום יכול להתאים למיקום משרד. אך יחד עם זאת, לפעמים בחירת משרד נראית כפשוטה ולא מכריעה. אך חשוב לדעת כי לבחירת משרד ישנה השלכה ישירה על הצלחתו בהמשך. משרד הממוקם במיקום מרכזי, יצליח יותר פעמים רבות. הכל עניין אינדיבידואלי ומשתנה.

 

איך בוחרים משרד בצורה נכונה?

כיוון שבחירת משרד משליכה באופן ישיר על הצלחת המשרד, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני כל החלטה. חברת תלאביב 360 מובילה בייעוץ נדל"ן וגם אתם יכולים ליהנות מייעוץ המשקלל את כל הנותנים של העסק שלכם יחד עם נתוני הנדל"ן בעיר.

 

איך מיקום משרד משליך על הצלחתו?

 

מרכז או פריפריה

יש מי שיעדיף למקם את המשרד שלו במרכב וליהנות מיתרונות התחרות הקיימת במרכז הארץ. אך לעומת זאת, יש מי שיעדיף דווקא מיקום פריפרי שיותיר אותו היחיד השולט בתחום. כל בעל עסק מקבל החלטה כזו בהתאם לנתוני העסק שלו.

 

מחיר הארנונה

ארנונה לעסקים היא ארנונה יקרה. פעמים רבות עסקים מעדיפים לשלם ארנונה יקרה וליהנות מיתרונות תל אביב או כל עיר מרכזית אחרת. לעומת זאת, ישנם עסקים המנהלים משרד בק אופיס בו אין למרכז כל יתרון ולכן הם מעדיפים לחסוך ולשלם ארנונה פחותה בעיר פחות מרכזית.

 

נגישות

לנגישות העסק לתחבורה ציבורית ישנה חשיבות רבה. אך יחד עם זאת, פעמים רבות בית העסק כלל לא מקבל קהל וכל העניינים מתנהלים באופן מקוון, כך שאין סיבה להשקיע מחיר יקר במיקום משרד נגיש לציבור.

 

מיתוג יוקרתי

משרד שממוקם במגדל יוקרתי לא מקבל את אותו מיתוג שמקבל משרד הממוקם במגדלי יוקרה בעיר מרכזית. מגדלי יוקרה פעמים רבות משתלמים לעסק מבחינת עלויות תחזוקה שוטפת. הם לא צריכים לדאוג לניקיון, יש מי שמנקה עבורם את המשרד ככל שיצטרכו.

 

שטחי חנייה

קיימים אזורים רבים בהם בעיית החנייה מטרידה לא רק את בעלי המשרדים, אלא גם את הלקוחות הנמנעים מלהגיע ככל הניתן. תמיד כדאי להעדיף מיקום בו יש חנייה בשפע. הבעיה היא שחסרים אזורים כאלו בארץ ובעלי משרדים רבים מוצאים את עצמם מתפשרים על כך.

 

למה כדאי להיעזר במתווך למציאת משרד?

מתווך נדל"ן שישמע את הקריטריונים שלכם למשרד המבוקש, ידע להתאים לכם את מבוקשכם במהירות. פעמים רבות בעלי משרדים מנסים לחסותך דמי תיווך, אך הם מוצאים את עצמם משלמים מחיר כבד לאחר מכן לאחר שעברה תקופה בה הם לא מצאו משרד כלבבם וגם לבסוף הם נעזרו בתיווך. כי אין ברירה, כאשר רוצים תוצאות מיידיות, נעזרים במומחים. מתווך נדל"ן נחשף מידי יום לעשרות משרדים למכירה ולהשכרה, וממילא, יהיה לו קל יותר לשלוף עבורכם את המשרד המתאים לצרכים האישיים של העסק שלכם.

משרד

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.