fbpx

הבנק סירב להלוואה? יש מה לעשות עם זה!

המציאות הכלכלית בישראל משתנה בקצב מואץ וכולנו חשופים לסיכון ממשי של הסתבכות פיננסית. הבנקים מתנהלים לפי כללים נוקשים ולכן יסרבו להעניק אשראי לבעלי רישום BDI או ללווים אותם יחשיבו בתור סיכון. חשוב לדעת שגם אחרי קבלת סירוב מהבנק עדיין ישנן אופציות לקבל הלוואה. במאמר זה נרחיב לגבי הסיבות לכך שהבנק מסרב למתן הלוואות ללקוחות ונדון בדרכים לקבל הלוואה בכל זאת.

 

סיבות לסירוב הבנק

הבנקים מאוד אוהבים לשווק הלוואות ללקוחותיהם מכיוון שהם מרוויחים סכומים גבוהים מאוד באמצעות הריבית על ההלוואות. עם זאת, הבנקים נמנעים מלסייע למי שלדעתם לא יציב מספיק פיננסית מכיוון שהם חוששים שההלוואה לא תוחזר והבנק יפסיד את הקרן. הבנק יסרב להעניק הלוואה למי שלא החזיר הלוואות קודמות בזמן ולבעלי הכנסה נמוכה ונעדרי ביטחונות.

סיבות נוספות לקבלת סירוב מהבנק יכולה להיות מיצוי מלא של מסגרת האשראי ומינוף יתר שנעשה לטובת ההשקעה. בנוסף הבנקים מסרבים לתת הלוואה למי שניקודם נמוך בעקבות פשיטת רגל, צ'קים חוזרים או תיקים בהוצאה לפועל. חשוב להבין שהסירוב מהבנק אינו סוף פסוק וניתן לקבל הלוואות מגופים נוספים כפי שנפרט בהמשך.

 

הלוואה חוץ בנקאית

ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית בסכום של עד 80 אלף ש"ח גם ללא בטחונות. הלוואת שכאלה ניתן לקבל מחברות האשראי ומגופים המנהלים את קופת הגמל, ביטוח מנהלים וחברת הפנסיה. ניתן ליטול משכנתא חוץ בנקאית תוך שיעבוד נכס שאינו משועבד כמו גם הלוואות בין עמיתים על בסיס ביקוש. עוד על הלוואות חוץ בנקאיות ראו, https://www.naorcredit.co.il

 

ללא חישוקים בירוקרטיים

הלוואה חוץ בנקאית לרוב ניתנת לעיבוד ולמימון במהירות רבה יותר מאשר הלוואה מהבנק. לבנקים יש חישוקים בירוקרטיים שהם חייבים לעמוד בהם על מנת לאשר ולממן הלוואה, בעוד שלמלווים חוץ בנקאיים אין חישוקים כאלו ולכן הם בדרך כלל הרבה יותר מהירים ויעילים. הלוואות אלו מגיעות עם תנאי החזר גמישים וניתן להתאים את לוח התשלומים למצב הפיננסי.

 

תנאי הריבית

יש גופי מימון חוץ בנקאיים רבים לבחירה, כך שניתן למצוא את העסקה הטובה בהתאם לצרכים שלכם. בהלוואות חוץ בנקאיות  חשוב לשים לב לגודל ההלוואה, עלות הריבית ותנאי ההחזר ולהשוות בין הגופים השונים על מנת למצוא את הריבית הנמוכה ביותר. הדבר יכול לחסוך כסף רב בטווח הארוך, מכיוון שתדרשו לשלם פחות בהוצאות על הריבית לאורך הזמן.

 

סיכום סירוב להלוואה מהבנק

לסיכום הנושא, במאמר זה הרחבנו לגבי הסיבות לקבלת סירוב להלוואה מהבנק ומה ניתן לעשות במקרים שכאלה. כפי שציינו, ניתן לקחת הלוואה או משכנתא חוץ בנקאית מחברות האשראי וגופים פיננסים כמו חברות האשראי הפנסיה והביטוח כמו גם מגופי מימון פרטיים נוספים. בכל הלוואה חשוב להשוות בין ההצעות השונות ולקבל תנאי ריבית והחזר מיטביים.

שטרות של יורו

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.