fbpx

5 דברים שחשוב לבדוק כשקונים קסדה לאופנוע

רכיבה על אופנוע מצריכה את העיסוק בבחירת קסדה מתאימה ונכונה עבורכם, קסדה שגם תוכל להגן עליכם באופן הבסיסי אך גם תהיה הטובה והמותאמת ביותר לצרכים שלכם מבחינות רבות. לבחירת הקסדה המתאימה, חשוב להתייחס לכמה פרמטרים עיקריים שינחו אתכם לעשות בחירה מנצחת, אז הינה כמה מהדגשים המובילים שיעזור שחשוב שתבדקו ויעזרו לכם לבחור את הקסדה עבורכם.

 

התאמה לראשכם

ברכישת קסדות לאופנוע, צריך לבדוק הרבה פרמטרים שונים בכדי לוודא שאתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים ובכדי לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר והמותאם ביותר. הדבר הראשון שחשוב לבדוק זה ההתאמה לראש שלכם, ככה פשוט וככה חשוב, המדד הראשוני לרכישה של קסדה לאופנוע, זה לשים אותה על הראש, לשאול את עצמכם איך זה מרגיש, לשים לב אם זה נוח, לוחץ או רופף, חשוב שתהיה התאמה למען הגנה מיטבית.

 

עמידה בכל התקנים

שימו לב לפני רכישת הקסדה החדשה שלכם, שאתם בודקים היטב שמדובר בקסדה אשר עומדת בכל התקנים הרלוונטיים. יישנם שלושה תקנים עיקריים, וחשוב לברר לגבי הקסדה שאתם מתכננים לקנות, באילו תקנים היא מחזיקה. מספיק שהקסדה תעמוד באחד מהתקנים הללו, אך כן יש קסדות אשר עומדות בכמה מהתקנים הללו.

 

רמת איכות

כחלק מהתהליך של בחירת הקסדה אותה אתם מתכוונים לרכוש, אין ספק שהרוב מסתכם באיכות של המוצר. האיכות של הקסדה נקבעת על פי כמה דברים עיקריים, החומר החיצוני של הקסדה, החומר ממנו עשוי הבד בפנים של הקסדה, נעילת הקסדה, הבידוד מהרעשים, הנוחות ועוד. ישנם עיצובים רבים ומגוונים היום, ולכן החלק העיקרי יהיה להתייעץ עם המוכר, לקבל מושג על החומרים של הקסדה שאתם רוצים והמשמעות שלהם.

 

תלות שימוש

שימו לב שלא פעם אנשים רוצים לרכוש קסדה עם תוספים שונים למען מטרות ייעודיות מאוד ספציפיות וזה מצריך סט של בדיקות שונות מותאמות. אם לדוגמא אתם מעוניינים בקסדה עם דיבורים או מצלמה מותקנת, חשוב לוודא את האיכות של המוצרים הנלווים הללו והנוחות של המיקומים שלהם וההתאמה לצורך שלכם.

 

חלקי חילוף

לנהגים מנוסים זה בטח מידע לא חדש, אך חיי הקסדה הם מוגבלים, ותצטרכו ככל הנראה לתקן את הקסדה שלכם ואף להחליפה ביום מן הימים. לכן, מומלץ לבדוק שמדובר בקסדות שיש להן באופן שותף ורגיל חלקי חילוף זמינים שיאפשרו לכם כאשר תהיו במצב הזה, לתקן ולהחליף את מה שצריך בלי בעיה.

 

לסיכום

הקסדה היא החלק הבסיסי ביותר, כל אופנוע עלול למצוא את עצמו בתאונה, נפילה או פגיעות מסוגים שונים, והקסדה הופכת להיות כל כך משמעותית וקריטית במצבים האלו. כל הבדיקות שתעשו לפני הרכישה, יעזרו לכם לבסס את הבחירה שלכם, לדעת שאתם קונים קסדה שהולכת לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ובמקרה הצורך היא תהיה הגורם המפריד והעיקרי בין אסון לפגיעה קלה.

רכיבה בשטח

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.