fbpx

מרכזיה בענן – 3 דברים שלא ידעתם

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר המתעניינים בשירותי מרכזייה בענן. רבים מהם יודעים כי מדובר בעניין שכולל יתרונות רבים (הרי לא סתם תהיה נהירה כזו אחריו) אבל מעבר לכך, הם לא יודעים דבר. כדי להעלות את המודעות בתחום ולאפשר לכל אחד להכיר את שירותי המרכזייה הזו, יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וחזרנו עם 3 דברים שלא ידעתם ואתם צריכים לדעת ממש עכשיו.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו להגיע אל 3 הדברים הללו

כדי שנוכל להציג בפניכם את 3 הדברים שלא ידעתם בכלל על מרכזייה בענן, היינו צריכים לפנות אל גורמים יודעי דבר בתחום. מדובר בעצם במי שמשתמשים בשירותי המרכזייה הזו מעל ל – 3 שנים. אתם וודאי תוהים איך הצלחנו להגיע אליהם. אז נציין בפניכם כי פרסמנו סקר קצר בעמוד הפייסבוק שלנו וביקשנו מהעוקבים שלנו לענות עליו. רבים מאלו שהגיבו הם מי שנעזרים בשירותי המרכזייה הזו. כך שהם ענו על כל השאלות החשובות שלנו ואפשרו לנו להכיר מקרוב את הדברים החשובים ביותר.

 

תכירו את הדבר ה – 1 שלא ידעתם על שירותי מרכזיה בענן: הם מותאמים לעסקים

שירותי מרכזיה בענן מותאמים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. אם יש לכם עסק ועדיין אין לכם שירותי מרכזייה בענן, אתם בטח מכירים את חדר הציוד שיש במשרד או במחסן שלכם. שימו לב – אנחנו לא מתכוונים לחדר הציוד המשרדי או לציוד שבמטבח. מדובר בחדר הציוד שיש בו אחסון של כל הכוננים והשרתים. זהו החדר החשוב ביותר במשרד שאף אחד לא נכנס אליו בדרך כלל (אלא אם יש תקלה). אם תמיד חלמתם שהחדר יהיה שימושי לדברים אחרים, כדאי שתדעו שזה אפשרי. ברגע שתתקינו שירותי מרכזיה בענן, תוכלו להוציא מהחדר את כל החומרה ולהפוך אותו למה שתרצו, למשל:

  • פינת קפה
  • חדר יוגה
  • משרד

 

תכירו את הדבר ה – 2 שלא ידעתם על שירותי מרכזיה בענן: הם בטוחים לשימוש

אם אתם חוששים שכל המידע שלכם ייעלם, כדאי שתדעו ששירותי ענן במרכזיה הם בטוחים לשימוש. הענן שעליו יושבים כל הקבצים שלכם יושב בעצם במקום אחר בארץ או בעולם. כן, יש מאחוריו כונן שתופס מקום אחר, ומסביבו יש אבטחה רצינית ותפעול של אנשים שיודעים דבר או שניים בתחום.

 

תכירו את הדבר ה – 3 שלא ידעתם על שירותי מרכזיה בענן: צריך לבחור בחכמה

רגע לפני שאתם בוחרים בחברה שמציעה שירותי מרכזיה בענן, אתם צריכים לדעת כי עליכם לערוך בירור מקיף אודותיה ולבדוק כי מדובר בחברה מומלצת ואמינה. תוכלו לעשות זאת תוך בירור עם מכרים או קולגות שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הדברים שלא ידעתם על שירותי מרכזיה בענן. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור אם להירשם לשירות ומתי.

מענה טלפוני

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הצהרת נגישות

אתר זה מופעל על ידי בלו ג'ירף מדיה. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני

תקנון האתר

תנאי שימוש ברוכים הבאים לאתר "money-back" בכתובת https://Money-back.co.il/ להלן: "האתר", מופעל על ידי חברת בלו

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.