fbpx

מי זכאי להחזר מס

לאחרונה, אנחנו רואים יותר ויותר פרסומים על החזרי מס, אנשים אשר זכאים להחזר מס וכדומה. אז מי בעצם זכאי להחזר זה, ומה זה בכלל החזר מס? בין אם אתם שכירים או עצמאיים, יכול להיות שגם אתם זכאים להחזר. האם ייתכן כי מס הכנסה בכלל ימצאו שאני זה שחייב להם כסף? בואו נדבר על זה. 

אם לאחרונה יצא לכם לשמוע על אנשים שקיבלו אלפי שקלים בעקבות החזרי מס, לא עבדו עליכם. במהלך השנה מס הכנסה גובה מאיתנו סכומי מס מסוימים, שלפעמים מסתבר שהם גבוהים מדי. מתי אנחנו מגלים שמס הכנסה גבה מאיתנו סכומי מס גבוהים? לא מייד, אך כן תוכלו במקרים מסוימים לברר זאת בסוף שנת המס הנוכחית. בכל מקרה, אם אתם לא יודעים כיצד לברר מה הם החזרי המס המגיעים לכם, תוכלו להיעזר בחברות המספקות את הייעוץ הנ"ל. בימינו הדיגיטליים ניתן לבצע בדיקת זכאות להחזר מס אונליין. בדרך כלל הבדיקה תיארך דקות ספורות (או אפילו פחות מכך). לאחר שתישאלו מספר שאלות, תקבלו את תשובתכם – האם גם אתם זכאים להחזרי מס. בין השאלות שתישאלו, יהיו למשל שאלות כמו: האם הייתם מובטלים בשנה האחרונה? האם היו לכם הוצאות בלתי מתוכננות? 

מי זכאי להקלות במס?

ועוד רבים רבים זכאים להחזר מס, כאשר מתוכם ישנם אלפים רבים שאינם יודעים על כספם האבוד, ומפסידים מידי שנה אלפי שקלים ששייכים להם! הגש כעת בקשה להחזר מס, והמקצוענים של MoneyBack יעשו הכל לכדי להחזיר לך את הכסף שלך!

זכאות להחזר מס בגין סיום לימודי תואר

שכירים רבים שעמלו קשה על מנת לרכוש תואר אקדמי, אינם מודעים כי לימודי התואר מזכים אותם בהמשך הדרך בהחזר מס בשיעור ניכר.

החזר מס בדיקת רואה חשבון

החזר מס און ליין, האם זה אפשרי?

יותר ויותר שכירים ועצמאים נוהרים בהמוניהם לרשות המיסים במטרה לבצע תיאום מס ולצפות להחזר מס שיוכל לסייע להם לסגור את המינוס או ליהנות מכמה אלפי שקלים נזילים. כידוע בכל חודש אנו משלמים מס הכנסה, ואיך שאומרים משלמים 'כמו שעון'

החזר מס-מילוי טפסים

תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה?

החזר מס נהפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המדוברים ביותר, הרי אנחנו מטבענו עם שלא אוהב לצאת 'פרייאר', וליתר דיוק גם לא ממש ששים לשלם מיסים, ולכן לא פלא שישראלים רבים נוהרים בהמוניהם אל חברות המציעות סיוע בקבלת החזר מס.

רוצה להציל את הכסף שלך?
לקבל החזר מס בקלות?
נסה אותנו!

do

החזר מס הכנסה לשכירים: בדיקה מהירה >>>

בדקו את את זכאותכם להחזרי מס באמצעות טופס דיגיטלי! אנו נבדוק את זכאותכם להחזר מס בעזרת יועצי מס מנוסים ורואי חשבון. מלאו את טופס הבקשה ואנו נחזיר לכם תשובה לגבי גובה ההחזר במהירות.